Servis vozidel

Servisní dílna Zákaznického centra svými parametry, vybavením a koncepčním řešením nabízí zákazníkům kompletní záruční a pozáruční servis vozidel TATRA.
Moderní diagnostické a seřizovací přístroje, velký sortiment speciálních přípravků a zejména personál s vysokou odborností a znalostí vozidel TATRA vám zajistí provedení údržby a opravy vozidla na nejvyšší úrovni.
Úzká spolupráce se všemi odbornými útvary výrobního podniku TATRA TRUCKS a.s. nám dává jasnou konkurenční výhodu v provádění oprav a řešení složitých technických problémů. Nikde se o vaši Tatru nepostarají lépe.

Provádíme:

  • záruční a pozáruční servis vozidel,
  • technické ošetření – garanční prohlídky,
  • celkové opravy vozů a agregátů,
  • generální opravy vozidel a agregátů (motor, převod, nápravy),
  • přestavby vozidel dle požadavku zákazníka,
  • přípravu a provedení Emisí a STK na vozidlech,
  • opravy topení Eberspächer,
  • opravy a seřízení vstřikovacích čerpadel všech typových řad,
  • kompletní opravy brzdového systému, ABS a vzduchotechniky,
  • opravy systému vstřikování AdBlue u vozidel Euro 4 a 5,
  • opravy klimatizace a topení.

Pro naše zákazníky zajistíme:

  • výjezd našich mechaniků k závadě,
  • odtažení nepojízdného vozidla do servisu,
  • využití čekárny pro zákazníky s wi-fi přístupem na internet,
  • náhradní díly na prodej pro vozidla TATRA,
  • prodej propagačních předmětů TATRA.

Standardní pracovní doba servisní dílny je:

v pracovní dny od 6:00 do 14:00, o víkendech dle potřeb a po domluvě se zákazníkem.

Pravidelný servis a údržba

Provozuschopnost a spolehlivost automobilů není závislá jen na jejich dobré konstrukci ověřené náročnými zkouškami a dlouhodobými zkušenostmi z provozování vozidla v náročných podmínkách, ale také na správné a pravidelné údržbě.

Pravidelná údržba vozidla TATRA zvýší jeho bezporuchovost a hospodárnost v náročném provozu, ve kterém se Tatry pohybují. Kvalitní a včasná údržba významně ovlivňuje spolehlivost vozidel.

Co taková údržba znamená? Především je prováděna vyškolenými pracovníky v profesionálně vybavené dílně (speciální nářadí, přípravky a pomůcky) a v pravidelných časových intervalech určených v Servisním sešitě.

TATRA TRUCKS a.s. klade vysoké požadavky na smluvní servisní opravny, a to hlavně z pohledu hodnocení jejich systémů, vybavení, užívání diagnostiky a speciálního nářadí, pravidelného školení personálu jednotlivých servisních středisek v mateřském podniku nebo přímo v konkrétní destinaci prodeje a provozu vozidel TATRA. Naše nároky jsou zárukou požadované úrovně prováděných činností.

Proč je nutné provádět pravidelnou údržbu

  • Pro zvýšení životnosti a spolehlivosti agregátů a tím celého automobilu.
  • Jako prevenci proti výskytu poruch.

Zpětný odběr pneumatik