Novým obchodním ředitelem TATRA TRUCKS je Petr Hendrych

04.05.2018

V dubnu 2018 nastoupil do pozice obchodního ředitele společnosti TATRA TRUCKS Petr Hendrych, který má více něž 20 let zkušeností z mezinárodně působících společností. Petr Hendrych se v čele obchodního oddělení TATRA TRUCKS zaměří na strategii, plánování, řízení prodeje a zvýšení obchodní hodnoty společnosti.

„TATRA po skokovém navýšení výroby v roce 2016 a stabilizačním období v roce 2017, potřebuje někoho, kdo nastaví optimální obchodní strategii do budoucna. Proto do pozice obchodního ředitele nastoupil Petr Hendrych, který má dlouholeté zkušenosti v tomto oboru," uvedl Radek Strouhal, generální ředitel TATRA TRUCKS.

Obchodní ředitel TATRA TRUCKS Petr Hendrych je absolventem Business Institutu EDU, kde získal titul MBA. Svou kariéru začal ve společnosti Coca-Cola HBC, kde devět let pracoval na obchodních pozicích. Od roku 2005 do roku 2015 působil nejdříve jako obchodní manažer, poté jako vedoucí obchodní divize ve společnosti Berner Group. Před nástupem do TATRA TRUCKS Petr Hendrych působil na pozici obchodního ředitele pro Českou republiku a Slovensko ve společnosti Fabory.

„Je pro mě velká čest a zodpovědnost, že mohu stát v čele obchodního oddělení tak významné firmy, jakou je právě TATRA. Rád bych ve firmě nadále rozvíjel obchodní strategii a vylepšil komerční procesy," sdělil nový obchodní ředitel společnosti TATRA TRUCKS Petr Hendrych.

Obchodní strategie společnosti TATRA TRUCKS je široce diverzifikovaná nejenom geograficky, kdy jsou menší série či dokonce jednotlivé unikátní speciály dodávány do desítek zemí, ale také segmentově – od těžebních velkoobjemových nákladních vozidel, přes zemědělské speciály až po např. hasičská vozidla.